FANDOM

Vetnar - chiński smok, jest członkiem Załogi Vexuro. Jego imię pochodzi od islandzkiego słowa vatn oznaczającego wodę.

Vetnar
Vetnar.png
Wiek: 31 lat
Płeć: samiec
Rasa: chiński smok
Wysokość: 2 m
Waga: 100 kg
Rodzina: -
Najlepsi przyjaciele: Tenebres, Laguna, Araed, Tabasumi, Zaira, Hewa
Wrogowie: Drużyna X, Krudianie i inni

Charakter.Edytuj

Inteligentny, poważny choć ma poczucie humoru, sprawiedliwy, opanowany, rzadko daje się ponieść emocjom. Jest roztropny, sceptyczny i ostrożny. Zanim coś zrobi woli zastanowić się dwa razy niż potem żałować konsekwencji swoich czynów. Nim kogoś obdarzy zaufaniem musi najpierw daną osobę dobrze poznać. Wobec wrogów bywa okrutny, choć zdarzają się wyjątki. Zdaje sobie sprawę z tego, że nie wszystko da się załatwić walką i zwykle jest ona bezsensowna i czasami trzeba porozmawiać zamiast uciekać się do użycia siły.

Wobec przyjaciół jest lojalny. Najwięcej czasu spędza w towarzystwie Araeda i Tabasumi. Często udziela rad Tenebresowi i dzieli się z nim niedobrymi przeczuciami dotyczącymi wielu spraw.

HistoriaEdytuj

Miejscem gdzie Vetnar spędził swe dzieciństwo jest pewna niewielka wyspa na Sorionie, zamieszkana przez rasę, której przedstawicielem jest Vetnar. Został zmuszony do tego by służyć Harocowi. Haroc podróżował po planecie Sorion ponieważ chciał znaleźć, które najbardziej według niego nadałyby się do drużyny którą on tworzył. Za jedną z takich osób uznał właśnie Vetnara. Zagroził mu, że jeśli smok się nie zgodzi do niego przyłączyć, Haroc zniszczy wyspę na której żyją pobratymcy Vetnara. Vetnar więc zgodził się i od tamtej pory stał się sługą Haroca.

UmiejętnościEdytuj

Umie machnięciem ogona zaatakować wodą lub lodem ( w warunkach kiedy jest ujemna temperatura). Jego moc to właśnie żywioł wody. Dzięki niemu umie stworzyć wodną lub lodową kulę i atakować nią przeciwników. Ten atak jest silniejszy niż cios wodny z ogona. Wody umie również użyć do stworzenia tarczy obronnej.

Vetnar jest także wytrawnym pływakiem, szybko, zwinnie i z gracją porusza się w wodzie. Pod wodą może wstrzymać oddech maksymalnie na trzy godziny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki