FANDOM

Teith i Leith - niziołki, są członkami drużyny Krudianie

Teith i Leith
Teith i Leith
Wiek: 27 lat
Płeć: mężczyźni
Rasa: niziołki
Wysokość: 110 cm
Waga: 45 kg
Najlepsi przyjaciele: Elatha, Hugh, Laura, Mabh, Larkin
Wrogowie: Załoga Vexuro, Zabójcze Trio, Haroc, Shadow

OsobowośćEdytuj

Wszędzie ich pełno i zawsze trzymają się razem. Kochają płatać innym figle, najbardziej lubią droczyć się z Hughiem. Wiedzą, że jest on zakochany w liderce drużyny i często jest to tematem żartów dla bliźniaków. Obydwaj bardzo lubią spędzać czas w towarzystwie Laury.

Teith to lekkoduch który jest wesoły, pyskaty, bardzo gadatliwy i dowcipny a także ciekawski, lubi wszystko o wszystkich wiedzieć. To zazwyczaj on jest pomysłodawcą wszelkiego rodzaju psikusów. Jest też leniwy i niezbyt przepada za sprzątaniem czy ciężką pracą. Jedną z jego zalet jest to, że jest lojalny wobec przyjaciół i nie opuszcza ich nawet w sytuacjach największego zagrożenia. Obaj trochę boją się Mabh.

Leith tak samo jak brat jest wesoły ale mniej od niego gadatliwy. Rzadziej też zabiera głos niż Teith i jest nieco mniej ciekawski niż on. W przeciwieństwie do swojego brata stara się nie kłamać. Tak samo jak Teith jest lojalny wobec swoich przyjaciół. Nie przepada za tym kiedy ktoś mu rozkazuje.

WyglądEdytuj

Są do siebie podobni ale różnią się kilkoma rzeczami. Obaj pod kaskami skrywają bujne kręcone włosy. Teith ma czarne włosy a Leith rude. Leith ma także niewielką szparę między zębami. Teith nosi na głowie nieco większy kask. Jego strój składa się z trzech kolorów: jasno niebieskiego, niebieskiego i fioletowego. Natomiast strój Leitha jest koloru ciemnoniebieskiego, niebieskiego i jasnoniebieskiego. Ma też mniej rozbudowany kask. Kostiumy te kiedyż zrobił braciom ich wuj, są one wyposażone w kilka gadżetów np. noktowizor i termowizor.

.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki