FANDOM

Sheridan - czarny gryfon, postać z komiksu Drużyna X. Jest jednym z czarnych charakterów. 

Sheridan
Sheridan.png
Płeć: samiec
Rasa: gryfon
Wysokość: 140 cm
Długość: 5 m
Rozpiętość skrzydeł: 11 m
Waga: 55 kg
Status: nie żyje

HistoriaEdytuj

Sheridan został stworzony przez Profesora i przy pomocy magii Tenebresa. Między innymi do jego stworzenia użyto DNA Araeda. Został stworzony w tym czasie kiedy Araed był zakładnikiem Drużyny X. Vexuro chcieli go wykorzystać do zemsty na Dx za to, że przetrzymywali Araeda w swoim obozie. Kilkukrotnie walczył z Drużyną X na rozkaz Załogi Vexuro jednak po krótkim czasie zbuntował się im. Stał się wrogiem zarówno Drużyny X jak i Załogi Vexuro. Okazało się też, że gryfon umie mówić i jest dużo bardziej inteligentny niż Załoga Vexuro przypuszczała. Kiedy Sheridan chciał zaatakować Doriana oraz Bartka, Julkę i Renatę, Araed stanął w ich obronie. W ten sposób doszło do walki pomiędzy Sheridanem a Araedem. Sheridan zabiłby Araeda gdyby nie to, że Vexuro i Dx wspólnie zaatakowali czarnego gryfa, zrzucając go ze zbocza. Sheridan udał wtedy, że jest martwy. Na jakiś czas ukrył się w lesie by wyleczyć rany po walce z Dx i Vexuro. Kiedy odzyskał siły, wykradł z kwatery Vexuro fiolki z różnymi substancjami i użył ich do stworzenia własnej drużyny z leśnych zwierząt. Udało mi się też znaleźć w tym czasie jedną z części Megaila. Gryfon chciał zdobyć wszystkie pięć części dysku oraz zemścić się na obu drużynach. Po zażartej walce Sheridan ginie od pocisków z ogona Berty. 

Inne informacjeEdytuj

Pojawia się w rozdziałach  "Czarny gryf" oraz "Sheridan powraca".

Jedną z jego specjalnych umiejętnośći było strzelanie breją koloru niebieskiego która mogła albo poważnie zranić wroga albo go skutecznie unieruchomić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki