FANDOM

Robert Krasicki - ojciec Renaty. 

Robert
Robert.png
Wiek: 45 lat
Płeć: mężczyzna
Rasa: człwoiek
Wysokość: 179 cm
Waga: 76 kg
Rodzina: Renata (córka), Leontyna (żona, nie żyje)
Status: Żyje

OsobowośćEdytuj

Jest poważny, zamknięty w sobie, oschły, sceptyczny, surowy i podejrzliwy. Bardzo kocha swoją córkę i martwi się o nią ale nie umie jej tego okazać, znaleźć z nią wspólnego języka. Często się z nią kłóci. Więcej czasu spędza w pracy niż we własnym domu. Od śmierci swojej żony, Robert bardzo oddalił się od swojej córki i nie potrafi z nią nawet szczerze porozmawiać, zamiast tego woli poprosić Różę żeby śledziła Renatę i dowiedziała się w ten sposób co robi w czasie wolnym. Wynika z tego, że nie do końca ufał Renacie. Przez pewien czas nawet ukrywał przed nią swój związek z Różą Szpon. 

Od samego początku kiedy w lesie zaczęły dziać się nietypowe rzeczy nie podobało mu się to i za wszelką cenę chciał rozwikłać tę zagadkę. W tym celu poszukiwał różnych poszlak.

WyglądEdytuj

Ma krótkie czarne włosy, zaczesane do tyłu i niebieskie oczy. Nosi okularny z czarnymi oprawkami.

HistoriaEdytuj

Prowadził szczęśliwe życie rodzinne, dużo czasu spędzał ze swoją córką. Tak było do chwili kiedy okazało się, że jego żona jest ciężko chora. Ciężko przeżył jej odejście i by nie myśleć o tym całkowicie oddał się pracy.

Inne informacjeEdytuj

Pracuje w policji. 

Pojawia się w rozdziałach:

- Przyjaciel czy wróg

- Kolejna intryga

- Nie ma to jak drużyna

- Początek końca część 2

- Zabójcze Trio

- W jednośći siła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki