FANDOM

Renata Krasicka - postać z komiksu Drużyna X. Jedna z główniejszych obok Drużyny X i Załogi Vexuro. Pojawia się w większośći części komiksu.

Renata
Renata
Wiek: 17 lat
Płeć: kobieta
Rasa: człowiek
Wysokość: 165 cm
Waga: 55 kg
Rodzina: Robert (ojciec), Leontyna (matka, nie żyje)
Najlepsi przyjaciele: Bartek i Julia
Status: Żyje

OsobowośćEdytuj

Renata jest osobą upartą, nie łatwo dającą za wygraną. Nie lubi się poddawać. Ma nieco buntowniczy charakter i bardzo nie lubi kiedy ktoś jej rozkazuje lub próbuje narzucić jej swoje zdanie, zwłaszcza kiedy robi to jej ojciec. W stosunku do niego jest oschła. Czasami bywa nieco przewrażliwiona na punkcie tematów dotyczących jej rodziny, bywa wybuchowa i zdarza jej się działać pod wpływem impulsu, emocji. Jest też inteligentna, bystra, odważna i miła w stosunku do większości osób kiedy jest w dobrym humorze. 

Od śmierci matki Renaty jej relacje z ojcem bardzo się pogorszyły. Renacie nie podoba się też fakt, że jej ojciec - Robert Krasicki od jakiegoś czasu ma nową dziewczynę o imieniu Róża Szpon, która tak jak on pracuje w policji. Renata odrzuca wszelkie podejmowane przez Różę próby zaprzyjaźnienia się z nią. Nastolatka jest do Róży bardzo wrogo i negatywnie nastawiona. Bywa nawet wobec niej chamska i nie omieszkuje się mówić wprost o swojej niechęci do Róży.

WyglądEdytuj

Ma niebieskie oczy i czarne włosy które zawsze nosi związane w kucyk. Najczęściej zakłada proste bluzki, niebieskie lub szare jeansy oraz niebieskie trampki.

Zainteresowania i umiejętnościEdytuj

Renata bardzo lubi jeździć na deskorolce i jest w tym bardzo dobra. Lubi też książki fantasy ale jej prawdziwą pasją jest śpiewanie i gra na gitarze. Wraz ze swoimi przyjaciółmi Bartkiem i Julią stworzyła zespół muzyczny. Lubi koty i ma kotkę która wabi się Stella.

HistoriaEdytuj

Miała szczęśliwe dzieciństwo. Wszystko się skomplikowało kiedy okazało się, że jej matka jest ciężko chora. Kiedy Renata miała 14 lat jej matka  zmarła. Wtedy to zamknęła się w sobie i oddaliła się od ojca, który po śmierci żony zajął się całkowicie pracą zapominając o poświęcaniu czasu córce.. Z Bartkiem i Julią Renata przyjaźni się od czasów podstawówki i często i dużo spędza z nimi czasu oraz zwierza im się z różnych rzeczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki