FANDOM

Mabh - członkini drużyny o nazwie Krudianie. Jest hybrydą nietoperza i kota oraz kuzynką Larkina. 

Mabh
Mabh
Wiek: 28 lat
Płeć: samica
Rasa: animakali
Wysokość: 170 cm
Rodzina: Ma rodziców, trzy siostry, Larkin jest jej kuzynem
Najlepsi przyjaciele: Elatha, Hugh, Laura, Larkin, Teith i Leith
Wrogowie: Załoga Vexuro, Zabójcze Trio, Haroc, Shadow

CharakterEdytuj

Mabh to osoba o nieco wybuchowym temperamencie, kochająca przygody, akcję i adrenalinę, nie potrafi zbyt długo siedzieć w jednym miejscu, lubi być cały czas w ruchu. Interesuje się mechaniką i nowinkami technologicznymi. Ma w sobie coś z twardzielki i łowcy przygód. Jest silna i lojalna. Gadanie nie należy do jej mocnych stron, woli działać zamiast prowadzić nic nie wyjaśniające rozmowy lub też czasami częstuje innych sarkastycznymi uwagami, zwłaszcza w stosunku do Larkina. Jest niezależna ale nie wstydzi się poprosić o pomoc gdy zaistnieje taka potrzeba. Jest też szczera, czasami nawet do bólu oraz niecierpliwa, arogancka, sceptyczna. Kiedy coś ją zirytuje bywa wulgarna i nie stroni od rozwiązań siłowych.

Nienawidzi arystokracji i osób które wywyższają się i uważają, że są lepsze od innych. Kiedy widzi, że ktoś dokucza jej przyjaciołom bądź stanowi dla nich zagrożenie gotowa jest stanąć w ich obronie. Wobec przyjaciół zwykle jest miła, choć zdarzają się sytuacje kiedy między nią a pozostałymi członkami drużyny dochodzi do kłótni. Najczęściej dochodzi do sprzeczek między nią a Elathą. Mabh nie zawsze podobają się decyzje i postępowanie Elathy. Mabh nie omieszkuje się mówić o tym wprost. Często droczy się z Larkinem, bywa wobec niego lekko złośliwa. Mabh poza Elathą jest jedyną osobą której boją się Teith i Leith i mają wobec niej pewien respekt. Lubi członków Drużyny X z wyjątkiem Berty.

HistoriaEdytuj

Dzieciństwo spędziła w mieście Nubilon. Kiedy osiągnęła pełnoletniość dostała się na studia na pewnym uniwersytecie gdzie też poznała członków swojej obecnej drużyny.

UmiejętnościEdytuj

Jest wytrawną łuczniczką, potrafi wystrzelić ze swojego łuku nawet trzy strzały na raz. 

Ma też bardzo dobry słuch i umie używać echolokacji.

Dzięki swoim skrzydłom może też latać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki