FANDOM

Julia Kossak - jedenastoletnia dziewczynka, młodsza siostra Bartka i najlepsza przyjaciółka Renaty. Pojawia się w większości rozdziałów w komiksie. Większość osób mówi na nią Julka.

Julia
Julia.png
Wiek: 11 lat
Płeć: kobieta
Rasa: człowiek
Wysokość: 145 cm
Waga: 46 kg
Rodzina: Bartek (starszy brat), Marta (starsza siostra), Katarzyna (matka), Szymon (ojciec)
Status: Żyje

OsobowośćEdytuj

Julia jest osobą pełną życia i pozytywnej energii. Ciekawska, wszystko ją interesuje i wszędzie jest jej pełno. Często zadaje pytania które dla innych są niewygodne i woleliby uniknąć odpowiadania na nie. Cechuje ją też odwaga - nie przestraszy jej byle co. Jest też zaradna, sympatyczna, miła, otwarta na inne osoby i tolerancyjna. Jest prawdomówna i szczera, nie wstydzi się okazywać uczuć i mówić o nich wprost. Bardzo rzadko się złości i prawie nigdy nie kłóci się z innymi. Lubi zwierzęta a także lubi śpiewać.

Zainteresowania i umiejętnościEdytuj

Podobnie jak Bartek i Renata potrafi ładnie śpiewać. Wraz ze swoim bratem i Renatą. Założyła zespół muzyczny. Interesuje się tematyką fantasy. Ma też psa który wabi się Watson.

WyglądEdytuj

Ma zielone oczy i włosy koloru kasztanowego, które zawsze ma związane w dwa kucyki. Najczęściej ubiera się w ubrania koloru różowego, niebieskiego lub zielonego.

HistoriaEdytuj

Miała normalne, szczęśliwe dzieciństwo. Z Renatą przyjaźni się od czasów podstawówki, wraz z nią i Bartkiem spędza razem mnóstwo czasu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki